Skok na obsah stranky, Hlavní stranka webu, Mapa webu, Hlavní menu

Upozornění na změnu sídla společnosti! Od 5.1.2016 je fakturační a dodací adresa společnosti OldanyGroup s.r.o., Jeseniova 1151/55, 130 00 Praha 3 - Žižkov

M-Files DMS

M-Files pomáhají podnikům hledat, sdílet a zabezpečit dokumenty a informace i ve vysoce regulovaných odvětvích.

Registrace na webinář

Ovládněte umění správy dokumentů ve vaší organizaci

Registrujte se na jeden (nebo více) z uvedených termínů. Registrace je otevřena až do zahájení každého webináře. Registrace je nutná!

Podrobnosti a agenda

Webinář bude probíhat online, stačí vám pouze připojení k internetu a možnost si spustit zvuk.

TIP: Pokud se zaregistrujete a nestihnete se zúčastnit, nezoufejte, dostanete záznam webináře ke stažení.

Jedna jednoduchá cesta pro přístup k informacím a jejich správě

M-Files jsou označovány za řešení pro správu podnikových informací (Enterprise Information Management), správu podnikového obsahu (Enterprise Content Management), plánování zdrojů ve společnosti (Enterprise Resource Planning) či řízení vztahů se zákazníky (Customer Relationship Management), názvy jsou různé. Název není podstatný, důležité je, že M-Files spravují všechny vaše věci (dokumenty, projekty, podnikové procesy) a spojují je s informacemi z jiných systémů (jako je SharePoint, Salesforce a SAP). Takže vždy najdete to, co potřebuje, nezáleží na tom, jaký systém používáte.

Některé ze základních vlastností řešení M-Files:

  • řešení pro malé, střední i velké společnosti
  • řeší CO ukládáte, eliminuje řešení KAM ukládat
  • vysoká míra přijetí uživateli
  • snadné ovládání (pro uživatele i administrátory)
  • propracované a rychlé full-text vyhledávání
  • sledování historie dokumentu a verzí
  • integrace s MS Windows a Office
  • přístup nativní (Windows průzkumník), web, mobilní aplikace
  • rozsáhlé možnosti přizpůsobení a rozšíření
  • rozsáhlé API a možnosti integrace s podnikovými systémy CRM, ERP
  • rozsáhlé možnosti nastavení oprávnění
  • možnost práce offline
  • integrovaný workflow engine
  • replikace dat mezi lokalitami
  • možnost provozu i v českém cloudu

90 % existujících dat bylo vytvořeno v posledních 2 letech

A toto číslo roste exponenciálně. Je vaše společnost připravená vypořádat se se všemi těmito informacemi? M-Files organizují vaše podnikové dokumenty, zákazníky a informace, takže je můžete najít rychleji. Uložte si všechno. Najděte to hned. Přistupujte k tomu odkudkoliv.

Hledejte a přistupujte k obsahu podle toho, o co jde, ne kde to je uloženo

Někdy se zdá, že najít dokument, který zrovna potřebujete, je nemožné. Kam jsem to mohl uložit? Kdo ho upravoval naposledy? A co když na tom nezáleží? M-Fles organizují vše podle toho, o co jde, takže si nemusíte pamatovat, kam jste co uložili nebo která verze je ta správná.

Co kdyby bylo snadné být ve shodě?

M-Files mají vestavěné funkce pro správu obsahu a procesů. Ujistěte se, že splňujete předpisy a standardy, takže se ti správní lidé vždy dostanou k těm správným informacím. M-Files prosazuje důležité kontroly dodržování pravidel bez složitostí. Organizujte, spravujte a dohledejte každý dokument, proces a úkol bez potíží.

Lidé rádi používají M-Files

Největší výzvou nasazení nového systému je přimět všechny, aby jej používali. S M-Files není přijetí uživatelem problém, protože M-Files se přizpůsobí tomu, jak pracujete. Spravujte dokumenty, informace a procesy bez použití uživatelského manuálu. Je to intuitivní, přístupné z jakéhokoliv programu, který používáte, a prostě to funguje.

Vše si uděláte sami díky M-Files

Řízení vašeho podniku by nemělo vyžadovat titul z počítačových věd. M-Files vám dává všechny nástroje, které potřebujete pro hledání, sdílení a zabezpečení dokumentů a informací, které jsou důležité pro vaše podnikání bez toho, abyste zatěžovali IT oddělení. Nikdo nezná váš podnik lépe než vy sami.

Hybridní cloud: to nejlepší z obou světů

Podnikání už není vázané jen na fyzickou kancelář, tak proč by měla být vaše data? Bezpečně sdílejte informace s kýmkoliv a zároveň vytěžte ze své stávající infrastruktury co nejvíc pomocí řešení, které je jako na míru vašemu podnikání. Můžete si vybrat mezi lokálním, cloudovým nebo hybridním nasazením.

Představení produktu M-Files

Podrobný popis

Jednoduché Windows rozhraní

M-Files je integrováno přímo do rozhraní Windows Explorer – takže se nemusíte učit ničemu novému. Můžete přistupovat k repositářům dokumentů stejně jako k diskové jednotce a můžete přetahovat a vkládat soubory do a z M-Files během vteřin. S efektivním místním cachováním se soubory otevírají rychleji, i když máte nespolehlivé a pomalé připojení k síti.

Rychlá implementace

M-Files lze rychle a jednoduše nasadit. Ať už se rozhodnete implementovat systém sami, či využijete profesionálních konzultačních služeb pro dodatečnou podporu, budete mít hotovo hned a můžete systém používat rychle a efektivně. Po prvním nastavení uvidíte, že M-Files se umí jednoduše přizpůsobit a růst s měnícími se potřebami vašeho podnikání bez nutnosti specializovaného IT personálu. M-Files je také dostupný v cloudu, což eliminuje potřebu nákupu a konfigurace vašeho vlastního serveru.

Eliminuje zmatek v dokumentech

Vyhněte se problémům s množstvím verzí dokumentů a informací a zůstaňte ve shodědíky funkcím jako je check-out (rezervace dokumentu uživatelem) a check-in (nahrání změn uzamčeného dokumentu), uchování staré verze, změny přihlášení, volby automatického pojmenování a očíslování verzí.

Umožňuje spolupráci a automatizaci pomocí workflow (pracovním postupům) 

Vytvořte úkoly pro spolupráci nebo navrhněte pokročilé pracovní postupy pro automatizaci (workflow) důležitých podnikových procesů. M-Files usnadňuje spolupráci týmů, které jsou tvořeny jak z interních zaměstnanců, tak externích partnerů díky funkcím jako je check-out/check-in, spoluvytváření pro současné upravování dokumentů členy týmu, publikování a inteligentní replikace dat do cloudu.

Bezpečné a spolehlivé

Můžete řídit viditelnost dat tím, že skryjete citlivé dokumenty při zachování jednotného úložného místa -  takže vše je uloženo, ale viditelné je pouze to, co chcete. Můžete také nastavit oprávnění pro snížení lidských chyb, automaticky naplánovat zálohu dat a dokonce integrovat s Active Directory.

Nezáleží na umístění

Prohlížejte, vytvářejte, upravujte a ukládejte dokumenty kamkoliv – i když jste offline nebo na mobilním zařízení – pomocí automatické synchronizace. Vzdálené připojení je stále výrazně rychlé a replikace také zrychluje zpracování dokumentů pro zařízení na různých místech. Můžete také nastavit webový přístup pro kohokoliv, kamkoliv v M-Files – včetně uživatelů Mac a Linux. 

Bezproblémová integrace s existujícím aplikacemi

M-Files se integruje se všemi Windows aplikacemi, včetně Office, CAD a řešeními pro účetnictví a inventury. Přistup k datům je prostřednictvím standardních souborových příkazů jako Otevřít a Uložit jako. Také podporuje všechny souborové formáty, jako jsou standardní Microsoft Office dokumenty jako Word a Excel, PDF soubory, CAD modely a výkresy, obrázky, skeny papírových dokumentů a emaily a přílohy.

Přizpůsobitelný vault a metadata

Pokročilá architektura řízená metadaty poskytuje extrémně flexibilní prostředí, které umožňuje adaptovat systém specifickým potřebám vašeho podnikání. Zvolíte si typ dokumentu a informace, které potřebujete spravovat a vlastnosti – nebo metadata – které chcete sledovat. Mohou být vytvářeny a spravovány jakékoliv typy objektů, ne jen dokumenty, například projekty, zákazníci a kontakty, i specifické průmyslové objekty jako případy, audity a odchylky. M-Files také podporuje vztah mezi dokumenty, vícesouborovými dokumenty, sbírkami dokumentů a šablonami.

Rychlé vyhledávání a dynamické prohlížení, které ušetří čas

Najděte ty správné dokumenty a informace jednoduše a hned se základními a pokročilými možnostmi vyhledávání. Hledejte pomocí metadat, „full text“ obsahu souboru nebo přes obojí s funkcemi pro zvýšení produktivity jako jsou dynamické filtry a funkce třídění, které vám zajistí, že najdete ty správné informace, když je potřebujete. M-Files odstraňuje chaotické struktury souborů pomocí dynamického prohlížení řízeného metadaty, které fungují jako znovu použitelné vlastní „vyhledávání“, které umožňují dokumentům a ostatním informacím, aby se zobrazovali na různých lokacích bez toho, aby se vytvářeli konfliktní kopie. 

Konfigurovatelný, připojitelný systém

Stanovte aktivní připojení pomocí externí databáze jako je CRM (Customer Relationship Management), ERP (Enterprise Resource Planning), účetnické a fakturační systémy nebo importujte či připojte soubory z existujících síťových sdílených položek. Můžete také skenovat papírové dokumenty, importovat emaily z mailového serveru nebo použít M-Files API pro speciální potřeby integrace.

Pokud vás některý produkt zaujal a nebo byste se rádi dozvěděli více, můžete nás kontaktovat přes kontaktní formulář nebo nám na sebe zanechte kontakt a my se vám ozveme zpět.

Poptávka produktů a služeb

Poptávka produktů a služeb

Vyplňte následující údaje. Obratem vás kontaktujeme.





Poptávané produkty

kusů

V případě, že poptáváte také produkt, který není uveden výše, dopiště váš požadavek do doplňujících informací.


* povinné položky

Žádost o stažení souborů

Žádost o stažení souborů

Vyplňte následující údaje. Obratem vám zašleme odkaz na stažení souboru.





Zvolte produkty ke stažení


* povinné položky

  • Související informace

  • /buttons/download-trial-yelow-animated.gif
  • M-Files DMS
  • Kontaktní osoba

    Jaroslav Prodělal

    Jaroslav Prodělal


    tel.:+420 222 550 020

  • Sdílet

Používáme technologie společností: WMWARE Partner VEEAM Gold Pro Partner DELL Partner Direct IBM Business Partner Microsoft Small Business Specialist HP Aruba