Nacházíte se: Úvod Krátké zprávy Jak evidovat docházku pomocí aplikace Frekr?
Jak evidovat docházku pomocí aplikace Frekr?
22.3.2016 Potřebujete zaznamenávat odpracovaný čas vašich zaměstnanců? Klasické docházkové terminály jsou pro vás nepraktickým řešením? Přijměte pozvání na webový seminář o aplikaci Frekr - evidenci docházky v cloudu.
Na webináři vám představíme aplikaci Frekr, moderní podobu evidence docházky bez potřeby nákupu drahých docházkových terminálů a speciálního software.
Frekr plně využívá moderních technologií, k evidenci docházky vám tedy stačí pouze váš chytrý telefon nebo tablet.
Ukážeme vám, jak si můžete aplikaci sami jednoduše zprovoznit a provedeme vás všemi funkcemi, které aplikace nabízí. Samozřejmě s praktickými ukázkami.
Nebudou chybět ani informace o plánovaných vylepšeních a bude prostor také pro vaše dotazy ohledně aplikace.
Registrace na webinář
Jak evidovat docházku pomocí aplikace Frekr?
Registrujte se na jeden (nebo více) z uvedených termínů. Registrace je otevřena až do zahájení každého webináře. Registrace je nutná!
Prezentace webináře Záznam webináře Registrovat na 5. 4. 2016 09:00Registrovat na 18. 4. 2016 09:00
Webinář bude probíhat online, stačí vám pouze připojení k internetu a možnost si spustit zvuk.
TIP: Pokud se zaregistrujete a nestihnete se zúčastnit, nezoufejte, dostanete záznam webináře ke stažení.